marți, 9 august 2011

Zeno-Nu o mai caut

I can't stop memories of you
Can't stop playing back in my mind
my mind..
I can't stop memories of you
Can't stop looking back in time
in time

E tarziu abia mi'am inkis telefonu
Si eu ca prostu stau sa vb din nou cu tonul
Stiu ca suna penibil dar imi place knd imi spui u "Honey "
Si poate sa;ti soptesc eo la ureche "treci la nanny "
Iata trec anii toti trec prea repede
Ca zilele cu tine le'am numarat pe degete
Mie sete de shtii u. mie dor de tine
Iar atunci knd eu adorm gandu' imi fuge tot la tine
Ma supar ca prostu cateodata nu vad rostu
Si totusi viata fara tine e un monstru
Kt. despre fostu ma abtin acum lasa
Daca il prind promit sa il pun in plasa
Nu vreau casa masini sau alte alea
Tu imi esti lumina ce imi lumineaza calea
Daca ti'ar fi cald eo ti;as aduce marea
Si daca iti este frig o ardem in Antalya

I can't stop memories of you
Can't stop playing back in my mind
my mind..
I can't stop memories of you
Can't stop looking back in time
in time..

Ai ochii aia am mai spus si eu nu o mai caut
K am gasito acuma si doar p ea o so aplaud
Iar altele nu vreau sa le mai aud
Iar in offside nu mai sun sa strig iar fault
Pe tine nu te las pe tine te tin strans
Si n;am sa uit atunci knd pt prima oara ai plans
Iar eu am ras si te;am tinut in brate
Si kiar pe bune am zis k no sa'ti dau sperante false
Si iubirea no sa atarne doar de ate
Kiar dak altii no sa vrea si barfesc k niste tate
Dar pe tine nu te atinge nimeni cu nimic
K as face rau de la mare pan' la mic
Iar u imi vii cu un feeling tare
As lasa pt tine jobul si masina din dotare
Si mi se pare k u nu esti pe bune
Cum oare te;am gasit din atata lume

I can't stop memories of you
Can't stop playing back in my mind
my mind..
I can't stop memories of you
Can't stop looking back in time
in tïme.. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu