marți, 9 august 2011

Zeno-Astept

Astept o clipa astept o zi astept un zambet
astept sa imi cante al meu cantec
astept sa vina ziua apoi noaptea
ca toate trec si ea imi tine partea
astept sa fiu mai bun sa pot sa vreau
astept sa vina ziua cand il sperii pe baubau
si cand astept nu pot sa stau
sa stau sa vina aia aia de-mi lipseau
astept un soare ce nu-mi zambeste des
eu nu mai vreau nici ploi nici umbra fara sens
astept sa am puteri sa lupt sa cresc
si astept un mercenar sa vina cand ma ofilesc
astept un pont si nu-l gasesc sa mor
deodata ma gandesc sa raman un calator
astept un pat mare larg in dormitor
deodata ma trezesc pe jos intins tot pe covor
astept sa treaca timpu de parca-i bine
sa nu-l astept sa treaca el numai vine
astept un inger sa ma salveze
si-n cartea lui de aur sa ma bifeze
te astept sa nu te doara dar parca doare
atunci in loc de floare cand iti iei o palma mare
in gand astept sa treaca un alt film
si atunci ai sa spui ca-ti traiesti viata din plin
astept un glas fin sa ma cheme sa ma duc
si de cand astept m-am saturat sa lupt
astept sa traiesc liber fara intrebari
si cand o vad pe ea la dracu imi da fiori
ma astept sa m-astepte cineva odata sus
sa imi zica cum am fost si altii ce au spus
si cand astept sa treaca ziua aia
astept ca dupa soare sa inceapa ploaïa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu