marți, 9 august 2011

Zeno-Am vazut, am auzit

Am vazut, am auzit
Am vazut ca e la moda sa o arzi cu o bomba sexy
Sa o tii in lesa fix ca Lessie
Deci detii harem ..barem o arzi pe sistem
Si te prezinti ca un fenomen
Am vazut ca e la moda sa ai basu’ tare
Ala din portbagaj nu ala din dotare
Am auzit ca e bine sa iti placa rapu’
Iar la Dj sa ceri minimal cand esti spart ca dracu’
Am auzit ca cel mai tare raper e tactu’
Ca te-njura zilnic zici ca asta e hip-hop’ul
Am auzit ca te vorbeste satul
Ca prietenei tale ii cam scartaie patul
Am vazut ca-i in trend sa bei Burn
Si tu il bei sec cand eu cu whiskey il torn
Am auzit de-o piesa ce nu ma lasa sa dorm
Nu e mp3 e doar aleasa mea din somn

Rx3:Stii ca am auzit ca m-ai vazut
Ca-n viata nu e cum tu ai crezut
Si-am auzit ca tu nu-mi dai dreptate
Atunci cand zic ca-n viata scapa cine poate

Am auzit ca lu’ aia ii place de mine
Si cica vrea sa o cunosc dar tot nu scap de tine
Am vazut-o aseara prin multime
Vroia sa vina inspre mine
Si a fugit retine
Am auzit ca nu ma halesti deloc
Ca daca eram mai dulce ma mancai detot
Si-am auzit ca tot nu mai ai loc
De tine si ai mei ca toti avem noroc
Am vazut prieteni distrusi de femei
Iar ei spuneau ca e bine, ca le place, e ok
Am auzit de altii care aveau aceeasi dilema
Si am ajuns sa cred ca femeia e o problema
Am vazut masini scumpe si nu mi le-am dorit
Ca toate s-au transformat subit in dric
Si am auzit ca nu mai am scapare
Ca eu raman acelasi Mc slab, fara aparare

Rx3:Stii ca am auzit ca m-ai vazut
Ca-n viata nu e cum tu ai crezut
Si-am auzit ca tu nu-mi dai dreptate
Atunci cand zic ca-n viata scapa cïne poate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu