miercuri, 13 iulie 2011

Grasu XXL feat. Maximilian & Paco-Maria Ioana

EEEE... IN 2005...GRASU XXL CU FRATII LUI MAXIMILIAN SI PACO 10 GREI...INCA ODATA...PENTRU MARIA
IOANA...


<<<<<MAXIMILIAN>>>>>


Ai auzit textele pe care le scriu

Despre fetele pe care le stiu...

Shi-ai aflat de la altele mai tarziu 

Ca sunt pe bune toate... 

Acuma vreau sa intru in lumea ta...se poate?



Ai auzit textele pe care le scriu

Despre fetele pe care le stiu...

Shi-ai aflat de la altele mai tarziu 

Ca sunt pe bune toate... 

Acuma zi ce faci...vii mai aproape...stai deoparte? 


>>>>Reren<<<<

Maria Ioana...tu esti campioana (x 4)


<<<<<GRASU XXL>>>>>



Am 2 fete suspecte care nu lasa amprente

Sunt imbracate in verde si toata lumea le vede 

Da' au probleme cu politia...cu militia

Nici o problema...le ascund pe undeva

Pacule...stai asaaa...

Ca daca-i de ceva

Le trimitem in Olanda

Sa poarte tanga...

Ca pasarica lu Cosmina

sa poarte invers ca sa ne creasca adrenalina...

Si toata stima din cuba pana-n colentina

Pentru fetele suspecte care bat amfetamina

Nu le chema Madalina...

Nu le chema Catalina...

Nu le chema nici Cristina...nici Coca nici Ina...

Le chema Ioana si Maria,

Tarfele face ce vrea...

Sa-mi scuzati gramatica...DAA

NU e vina mea (nuuuu)..eee

M-am intalnit la...cu...si cu..(yee)


>>>>Reren<<<<

Maria Ioana...tu esti campioana (x 4)


<<<<<PACO 10 GREI>>>>>


Un baiat de la mine de la scara...ca sa vezi

Mi-a adus intr-o zi 2 gemene cu ochii verzi

Si mi-a zis ca pe aman2 le chema:Maria,Ioana sau Ioana,Maria...

Nu le placea saracia

Nu le placea galagia

Si ma ajutau lunar sa-mi platesc chiria

Da' ce sa faci sunt indragostit de 2 fete

Te intrebi cum reusesc sa le fac sa ma astepte

Se cunosc aman2 si de o saptamana...

Ma gandesc cum sa fac sa le combin impreuna

Atunci cand obosesc

Vreau sa le privesc cum fac aman2 sex...

Uite-te si tu sunt eu pervers?..

Nu nu nu...sunt baiat cuminte...

Dar pentru ele sunt ochi pentru ochi si dinte pentru dinte

Hai zi ce dracu o sa fac cand o sa fiu parinte?..

Sunt foarte sigur ca o sa le tin minte......


>>>>Reren<<<<

Maria Ioana...tu esti campïoana (x 4)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu