miercuri, 13 iulie 2011

Giulia-Armele jos

Mi-a fost atat de greu ma durea, tu ştiai
Nimic nu te-a oprit langă mine să stai
Am strans atatea lacrimi şi clipe de dor
Tu nici nu ai vazut ca nu mi-e uşor

M-ai lasat într-un vis...cu sufletul frânt
Fiecare clipă mă găseşte plângând
Am trecut peste tot...din mine am rupt
Nu mai am motive pentru tine să lupt 

Refren:
Am pus armele jos nu mai pot aştepta 
Se pierde toată dragostea...
Mi-am strans visele în pumn şi ma doare să şterg
O clipa doar din inima mea...
Nu vreau...să ştiu... nu îmi pasă daca acum iţi e greu
Nu vreau...sa-mi spui..te-ai îndepartat de sufletul meu...

Nu ma mai suna sa ma minţi că ţi-e rau 
N-am sa mai adorm langa umarul tau 
Nu imi aminti cum eram amandoi
Nu mai vreau acum să plâng iar pentru noi 

Nu vezi...cum eşti...
Mi-ai facut atata rău..nu vrei sa te opreşti
Ce sa fac....ce sa-ţi cer...
Mi-ai rupt sufletul ştii bine..şi nu mai pot să sper

Refren x 2
Am pus armele jos nu mai pot aştepta
Se pierde toata dragostea...
Mi-am strans visele acum şi mă doare să şterg
O clipa doar din inima mea...
Nu vreau...sa ştiu... nu îmi pasă dacă acum iţi e greu
Nu vreau...sa-mi spui..te-aï îndepartat de sufletul meu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu