duminică, 7 august 2011

Vescan feat. Ligia Moldovan-Intr-o alta viata

Poate intr-o alta viata,vom scrie alte pagini
Fara sentimente palpate,poate n-o sa mai fim straini
Nu m-am schimbat de-atunci,am dezgropat destul trecutul
M-am trezit prea mult cu perna-n brate crezand ca esti tu
Dar tu nu erai, plecai spre-o viata noua
Am pe-obraz raze de soare,dar in sufletul meu ploua
Nu mai am puterea de-atunci, atunci luptam in doi
N-am nevoie de tine dar am nevoie de noi
Singur alerg prin ploi, ispitit ca de-un pacat
Si te-as cauta daca as afla pe ce drum ai plecat
La revedere draga mea la despartiri zambesc oricum,
Fara tine nu mor dar nici nu traiesc

Poate intr-o alta viata ne vom aminti
Poate intr-o alta viata vom mai fi copii

Se spune ca iubesti o data in viata, o singura iubire
Atunci cum se face ca suferim la orice despartire
Ne simtim mai neatenti, mai nervosi,mai multe slabiciuni
Mai singuri pe plai, mai vulnerabili la minciuni
S-au schimbat prea multe in viata mea va spun intr-una
Dar pleaca norii, cand apar se calmeaza furtuna
Inima mea a luat-o razna, striga sperand sa auzi
Si nu inseamna ca nu plang daca n-am obrajii uzi
Alergam doar dupa bani, vedeam asa un viitor
Acum am portofelul mai plin putin dar patul gol
Amintirea ta mi-e dusmanul cel mai de temut
Si cand dragostea vorbeste parca tot pamantu-i mut

Poate intr-o alta viata ne vom aminti
Poate intr-o alta viata vom mai fi copii

Ciudat, inca-ti simt prezenta pare aberant
Dar stai de prea mult timp in inima mea fara flotant
Doamne fa-o fericita ca-i un inger pe pamant
Mai bine orbesc decat sa o mai vad vreodata plangand
Sper sa ajunga ce-si dorea,sa-nvete sa lupte pentru visele ei
Sa invete ca fericirea ei e departe de mine
Sa invete sa aleaga cararea de ales, sa nu mearga pe drumul pe care a mers
Sa nu gaseasca sprijin iubind un pervers
Si ce mai conteaza acum care a gresit mai des
Care a iubit mai intens, care pe care n-a inteles
Si ce mai conteaza acum, dar undeva candva
Ne vom revedea si-atunci pasarile vor canta.

Poate intr-o alta viata ne vom aminti
Poate intr-o alta viata vom mai fi copiï

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu