joi, 14 iulie 2011

HI-Q-Dor de tine, dor de noi

Deseori ma intreb oare-ti amintesti de mine?
Uneori cand ma trezesc as vrea sa fi iar langa mine

A trecut atata timp
Numai stiu sa-ti spun ce simt
Si mie dor de tine mie dor de noi
Si as vrea sa te am langa mine.

In fiecare noapte
Visez sa-mi fi aproapte
Stii mie dor de tine dor de noi 
In fiecare noapte
Visez sa-mi fi aproape 
Stiu pentru mine pentru noi e prea tarziu

Deseori tot ce simt imi aminteste de tine
Uneori chiar si acum plang si mie dor de tine

A trecut atata timp 
Numai stiu sa-ti spun ce simt
Si mie dor de tine mie dor de noi
Si as vrea sa te am langa mine.

In fiecare noapte
Visez sa-mi fi aproapte
Stii mie dor de tine dor de noi 
In fiecare noapte
Visez sa-mi fi aproape 
Stiu pentru mine pentru noi e prea tarziu

In fiecare noapte
Visez sa-mi fi aproapte
Stii mie dor de tine dor de noi 
In fiecare noapte
Visez sa-mi fi aproape 
Stiu pentru mine pentru noi e prea tarziu

Pentru mine pentru noi e prea tarzïu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu